Szukaj wg modelu

Kategorie

Producenci

Newsletter

Cylinder Malossi Sport 282cc do Piaggio Quasar 250 4T LC

M.3113924

Ostatnie egzemplarze!

Produkt dostępny!
Wysyłka 24-72 godzin
Więcej informacji o wysyłce i terminie dostawy
kliknij tu

1 550,73 zł Cena zawiera 23% Vat, nie zawiera przesyłki

Waga: 0,00kg

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 155 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 155 punktów może być zamienione na jeden bon o wartości 46,50 zł.


Cylinder sportowy znanej włoskiej firmy Malossi przygotowany jako jeden z elementów kompleksowego tuningu skuterów  silnikami Piaggio Quassar 250cc.

 

W połączeniu z głowicą cylindra Malossi V4 i wariatorem Malossi dają taka moc , iż wszystkie oryginalne Vespy 300cc po chwili widzisz daleko w lusterku wstecznym.

 

DANE TECHNICZNE

CYLINDER

  • Średnica tulei, tłoka: Ø75,5 mm
  • Skok: 60 mm
  • Pojemność skokowa: 268 cm3
  • Materiał: specjalny stopu aluminium o dużej zawartości krzemu, specjalna powłoka z węglika krzemu poddana ultra dokładnej obróbce diamentowej
  • Obróbka mechaniczna: na obrabiarkach precyzyjnych CNC
  • Luz tłokowo-cylindrowy tylko 0,05 mm.
  • Nowe powiększone powierzchnie wymiany ciepła.

 

TŁOK

  • Super kompaktowy z trzema pierścieniami tłokowymi.
  • Materiał: Doskonałej jakości stop krzemowo-aluminiowy o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, niskim współczynniku rozszerzalności cieplnej i chemicznej ochronie przed zużyciem na powierzchniach ślizgowych.
  • Obróbka na maszynach CNC.
  • Lekki i wzmocniony.
  • Powiększone oowierzchnie wymiany ciepła

 

PIERŚCIENIE

 1. Specjalny pierścień uszczelniający  o wysokiej smarowności i bardzo wysokiej odporności mechanicznej ze stali specjalnej azotowanej. Zapewnia bardzo wysoka kompresję
2. pierścień kompresyjno- zgarniający olej - wykonany z chromowanego żeliwa sferoidalnego S10.
3 Pierścień zgarnijący drugi - trzyczęściowy wykonany z chromowanej stali stopowej

 

Uwaga:

Instrukcja instalacji:

1. Zestaw odpowiedni dla skuterów ze starszego typu, oryginalną głowicą cylindra (dźwigienki zaworowe typu ślizgowego). Najczęściej używane one były do roku 2014 r. (ale również zdarzały się dłużej). Do montażu stosujemy oryginalne dźwigienki i można stosować oryginalny fabryczny wałek rozrządu . Możliwy dodatkowy wzrost wydajności z wałkiem rozrządu Malossi M.5911962.

2. W skuterach z oryginalną głowicą NOWEGO TYPU, która ma zainstalowane dźwigienki zaworowe rolkowe (głównie od 2014 r.), wahacze, wałek rozrządu itp. nie mogą być przejęte z oryginalnej głowicy cylindra. Należy zamówić zestaw do konwersji układu rozrządu PI-39402-KIT do silników 250cc i 300 silników (wymaga dodatkowego wałka rozrządu PI-8759585). (Dotyczy tylko Piaggio X-Evo 250 07-16 i Vespa GTS 250 05-16 ZAPM45100.)

0,00kg
M.3113924
3113924
Malossi

Napisz swoją recenzję

Napisz swoją recenzję